wtorek, 17 stycznia 2017

ZMIEŃ SIEBIE I ROZWIJAJ SWOJE PASJE ! LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE

Witam wszystkich na Moim nowym blogu LetMeeBee
 😏😋
Jestem młodą dziewczyną ,a zarazem tajemniczą która chce rozwijać swoje pasje. Będę wam zdradzać co jakiś (wpis) coś o mnie tak abyście z dnia na dzień poznawali mnie coraz bardziej !! 
Postanowiłam założyć bloga jak większość chyba dziewczyn  aby móc pisać o swoich doświadczeniach,błędach,zmianach a także wyborach w każdej dziedzinie mojego życia. 
Będzie to mój pomysł na tworzenie pamiętnika do po czytania dla was jak i dla mnie za parę lat mojego życia...
Postanowiłam w Nowym Roku wykonać krok na przód i zrobić coś co będzie sprawiło mi przyjemność i rozwijało moje pasje,marzenia.A nie jak co roku wyznaczać sobie cele,postanowienia i ich nie w ogóle nie realizować, przenosić je z roku na rok.
Od jakich 6 lat oglądam systematycznie YouTube czytam różne wpisy na blogach. Ale od dłuższego czasu chciałabym mieć coś swojego swój własny kanał, lub bloga. 
Więc pierwszy krok to blog !
Drugi ? Zobaczymy może kanał na YouTube, który co prawda posiadam,ale nic nie dodaje.
Śledzę na bieżąco Vlogerki i czerpie inspiracje czy to z mody czy z trendów urodowo-makijażowych.

 Blog będzie poświęcony:
- Modzie
-Urodzie
-Trikach
- Poradach
-Gotowaniu
- Fitness
 -Diecie
- Ćwiczeniom,
- Związki/Uczucia 

i co jeszcze? Hmm to się okaże 

PO PROSTU WSZYSTKO BĘDZIE NA MOIM BLOGOWYM PAMIĘTNIKU !!✋😃😄

A więc do dzieła ---------
---->  Kolejny wpis już niebawem zachęcam do obserwowania ! 
Pozdrawiam  ✊✋✌💪😉 

                                                                  LetMeeBee


3 komentarze:

  1. Mega! Uwielbiam blogi w których można znaleźć WSZYSTKO! Trzymam kciuki i zaczyne obserwować, gdy dodasz już taką opcję <3
    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam wstęp już zachęcił mnie do bycia stałym czytelnikiem 😊. Trzymam kciuki i czekam na więcej ✊😄 polishafricanqueen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie będę wpadała,zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam,
    http://welldone92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń